امیرحسین سلطانی زرندیامیرحسین سلطانی زرندی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

سایت رسمی امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

تبریک عید گذشته، عقدکنان آقا دایی امینم و رفتن به سیزده بدر

1394/1/21 12:34
3,270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

شرمنده که نمیتونم به طور مداوم سایتم رو آپدیت کنم. آخه هرچی بزرگتر میشم دغدغه هام بیشتر میشه و افتادم توزندگی. خداییش زندگی خیلی سخته. نه؟!!!!!

به هر حال عید گذشته تون مبارک. ششم فروردین ماه عقدکنون آقا دایی امینم بود .همون که قبلا بهتون گفته بودم که من رو خیلی دوس داره و من هم اون رو. من " دا " صداش میزنم. سیزده بدر هم با خونواده ی بابابزرگ و دایی و ... رفتیم منطقه ی حتکن. خیلی خوش گذشت. چند تا هم عکس براتون دارم:

--------------------------------------------------------------------

1. عکس من در آغوش دایی امینم در شب عقدکنونش

امیر حسین سلطانی زرندی مهدی

---------------------------------------------------------------------------------------

2. عکس من در آغوش مادربزرگ پدری ام ( خاله داماد). خواهر زن داییم هم جلوی داییم وایساده. اسمش الهه است و چهار سالشه

امیر حسین سلطانی زرندی مهدی

-------------------------------------------------------------------------------------------

3.  عکس سلفی من و بابا و دایی در سیزده بدر

امیر حسین سلطانی زرندی مهدی

-----------------------------------------------------------------------------------

4.  من و بابا در حال خوردن هندونه در روز سیزده بدر

امیر حسین سلطانی زرندی مهدی

-----------------------------------------------------------------------------------

5. من و دختر آقا جواد ( مسئول انجام کارهای کشاورزی زمین های بابابزرگم ) در روز سیزده بدر داخل چادر مسافرتی

امیر حسین سلطانی زرندی مهدی

------------------------------------------------------------------------------------

امیر حسین سلطانی زرندی مهدی

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)