امیرحسین سلطانی زرندیامیرحسین سلطانی زرندی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

سایت رسمی امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

ورود به جده و مدینه

1393/12/19 22:02

سلام

مسئول کاروان ما آقای جعفری راد و معاونشون آقای پژوهی بودن و انصافا آدمای خوب و باصبر و متینی بودن. من یک شنبه شب با هواپیمای ماهان ایر ساعت ده دقیقه به هشت با پدر و مادرم به طرف جده اومدیم وحدود ساعت ده و نیم به فرودگاه جده رسیدیم و حدود دوساعت ونیم بابت کنترل پاسپورت ها و ...معطل شدیم و نهایتا با اتوبوس شماره سه کرمان بالان به هتل لولوالاندلس مدینه رفتیم و اتاق 114 رو بهمون دادن. نزدیک حرم بود و پیاده بابا و مامانم با کالسکه منو میبردن حرم. جاتون خالی خیلی خوش گذشت. ساعت 9 تا 10 هر روز صبح هم جلسه داشتیم و روحانی کاروان حاج آقای مومنی برامون مسائل به ویژه اصول انجام صحیح عمره مفرده رو برامون شرح میداد.روز چهرشنبه هم رفتیم زیارت دوره مدینه ( مسجد قبا،مسجد ذوقبلتین، کوه احد و ...) . جمعه شب هم با ماشین از مکه رفتیم مدینه. تو مسیر بابا و مامانم تو مسجد شجره محرم شدن . من هم به خاطر اینکه ممیزه نبودم و به سن تکلیف نرسیده بودم نیاز به احرام نداشتم. و رفتیم مکه. ساعت یک بعد از نصف شب رسیدیم مکه و هتل منازل الحیاه اتاق شماره 314 رو به ما دادن. بابام همون شب رفت و اعمالش رو انجام داد. اما مامانم به خاطر من موند و عصر روز شنبه رفت اعمالش رو به جا آورد. عصر روز دوشنبه هم رفتیم زیارت دوره (قبرستان ابوطالب، غار حرا، غار ثور و ...). چهارشنبه صبح هم رفتیم فرودگاه و ساعت 13:30 هم با ماهان ایر اومدیم کرمان.

چندتا عکس هم براتون دارم که میزارم:

*عکس هنگام رسیدن به فرودگاه جده (عربستان)