امیرحسین سلطانی زرندیامیرحسین سلطانی زرندی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

سایت رسمی امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

من چهار ماهه شدم

1393/2/30 19:35
3,318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبین؟ سال نو گذشته تون مبارک. یه مدت نتونستم وبلاگم رو به روز کنم. چون ایام عید تو خونه ی مادربزرگم تو روستا بودم و به اینترنت دسترسی نداشتم. خلاصه شرمنده ام.من پریروز چهارماهه ام تموم شد و رفتم تو پنج ماه. واکسن چهار ماهگیم رو دیروز زدم . ولی خیلی آمپولش درد داشت.

این هم یک سری عکس از ایام عید و ...

این عکس عمه جان فاطمه ام است:

 

امیرحسین سلطانی زرندی و سفره هفت سین

عکس لحظه ی سال تحویل 93امیر حسین (مهدی) سلطانی زرندی

امیرحسین ( مهدی ) سلطانی زرندی

وبلاگ رسمی امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

وبلاگ رسمی امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

من چهار ماهه شدم امیرحسین مهدی سلطانی زرندی

من چهار ماهه شدم امیرحسین مهدی سلطانی زرندی

من چهار ماهه شدم امیرحسین مهدی سلطانی زرندی

من چهار ماهه شدم امیرحسین مهدی سلطانی زرندی

من چهار ماهه شدم امیرحسین مهدی سلطانی زرندی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دوقلوها
6 اردیبهشت 93 10:12
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره ن.روزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین