امیرحسین سلطانی زرندیامیرحسین سلطانی زرندی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

سایت رسمی امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

حمام بدون گریه، پوشیدن درست کفش

1395/2/19 11:34
2,053 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

امروز برای اولین بار بود که حموم رفتم و نه تنها گریه نکردم بلکه خوشحال هم بودم چون مامانم به بهونه اینکه میخواد یه فک (خوک دریایی) که عمه جان بهجتم برام درست کرده بود رو ببره حموم من رو گول زد و با هم رفتیم و کلی حال داد. من هم تو حموم فک رو میشستم . غافل از این که خودم هم دارم شسته میشم که فک کنم روش خوبی بود برای گول زدن بچه هاتون. عکس فک بعد از حموم کردن رو براتون فرستادم.

راستی من وقتی کفشام رو تابه تا میپوشم به مامانم میگم کفشام کج شده و خودم متوجه میشم و درستشون میکنم.

یه عکس هم از زمان عید نوروز دارم که یادم رفته بود قبلا بفرستم.

یه عکس هم از بندرعباس رفتنمون حدود ده روز قبل دارم.

یه عکس هم از پارک رفتن با خونواده عمه جان بهجتم دارم که با پسر عمه ام امیر مهدی و دختر عمه ام فاطمه شاهمیری گرفتم و براتون می فرستم.

یه عکس هم از پارک مطهری دارم که روی یه سیب بزرگ نشسته ام.

امیر حسین سلطانی زرندی مهدی

امیر حسین سلطانی زرندی مهدی

امیر حسین سلطانی زرندی مهدی

امیر حسین سلطانی زرندی مهدی

امیر حسین سلطانی زرندی مهدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)