امیرحسین سلطانی زرندیامیرحسین سلطانی زرندی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

سایت رسمی امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

کلمات انگلیسی بلدم، رنگهارو میشناسم و ...

1394/12/16 16:07
2,245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم. خوبین شما؟ خوب خدارو شکر. من هم شکر خدا خوبم. ممنونم.

جدیدا حدود ده تا کلمه انگلیسی(آب، کتاب، ماشین، خودکار، ماهی، سیب، متشکرم و...) یاد گرفتم. حدود بیست تا از حروف انگلیسی رو هم یاد گرفتم و هر کجا که ببینمشون اسمشون رو میگم. تمام رنگها رو هم میشناسم. حتی رنگهای سخت مثل پسته ای، بنفش و ...

بسم الله الرحمن الرحیم و صلوات فرستادن رو هم یاد گرفتم. دایی امینم هم تردمیل داره که من تو سرعت پایینش، یک ساعت هم کار کنه میتونم روش قدم بزنم و راحت تعادلم رو برقرار کنم. شعرهای اتل متل توتوله، توپولویم توپولو، بارون میاد جر جر، یه توپ دارم قلقلیه، رسیدیم و رسیدیم و قطار قطار راه بیا رو به طور کامل بلدم.

مثل بابام هم که خودکارش رو میزاره تو جیب پیراهن ، من هم مدادرنگی هام رو میزارم تو یقه پیراهنم!. نمونه عکسش رو هم با چند تا عکس دیگه براتون گذاشتم.

امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

 

امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

 

این هم یه عکس با پسر عمه ام سید محسن نوبهار که قبلا بهتون گفته بودم که شباهت به من میدهسوتامیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

biiitaaa
21 اسفند 94 16:51
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت