امیرحسین سلطانی زرندیامیرحسین سلطانی زرندی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

سایت رسمی امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

دایی ام عروسی گرفت و ...

1394/3/14 18:47
2,949 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ولادت صاحب اسم مستعار من (مهدی عج) مبارک و رحلت امام راحل هم تسلیت باد.

بیست وهفتم اردیبهشت دایی امینم که ششم فروردین عقد کرده بودند عروسی گرفت ولی متاسفانه از عروسیش که من باهاش باشم عکس ندارم براتون بزارم. هفته قبل متاسفانه 4-5 روز مریض بودم و معذرت میخوام اسهال و استفراغ و تب داشتم و شکر خدا الان خوبم ولی یه کمی لاغر شدم. چند تا عکس جدید براتون دارم.

امیر حسین مهدی سلطانی زرندی

امیر حسین مهدی سلطانی زرندی

عکس زیر سمت راست من پسر کوچک عمه سوده ام سید محسن نوبهاره که تو خونه مادر بزرگم گرفتم.

امیر حسین مهدی سلطانی زرندی

تو عکس زیر هم باز پسر های عمه سوده ام منو اسکورت کردن. سمت راستم سید محسن و سمت چپم سید محمد نوبهار که به ترتیب ده ماه و 25 ماه از من بزرگترند.

امیر حسین مهدی سلطانی زرندی

امیر حسین مهدی سلطانی زرندی

امیر حسین مهدی سلطانی زرندی

امیر حسین مهدی سلطانی زرندی

عکس زیر هم بچه های عمه بهجتم هستند. فاطمه شاهمیری و برادرش امیر مهدی شاهمیری.

امیر حسین مهدی سلطانی زرندی

این هم دو نا تصویر از عروسکهام:

امیر حسین مهدی سلطانی زرندی

امیر حسین مهدی سلطانی زرندی

امیر حسین مهدی سلطانی زرندی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)