امیرحسین سلطانی زرندیامیرحسین سلطانی زرندی، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

سایت رسمی امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

مسافرت به تهران ، نماز میخونم، بوس هم میکنم و ...

1393/11/8 9:05
3,197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من دو هفته قبل رفتم خونه مامان بزرگ .بز مامان بزرگم یه بزغاله به دنیا آورده بود و من با بزغاله اش کلی بازی کردم تازه مامانم قبلش فکر میکرد من ازش بترسم ولی نترسیدم. هفته قبل هم چون بابام به خاطر امتحانات دانشگاهش مجبور بود چند روز تهران بمونه من و مامان همراهش رفتیم .از کرمان با قطار رفتیم که من شب یه کم اذیت کردم چون کوپه قطار تند تند سرد و گرم میشد و مامانم میترسد سرما بخورم.ولی خوب بود اونجا هم خیلی خوش گذشت. چهار شب تو هتل پامچال بودیم که نزدیک متروی دروازه دولت بود. جاهای زیادی زفتیم. مثل حرم امام (ره) ، بازار تجریش، امام زاده صالح ع ، بازار جمهوری و ...

از بازار جمهوری قسمت فروشگاههای اطفالش کلی برام خرید کردند. دستشون درد نکنه .برای اولین بار سوار قطار و مترو شدم. برگشتنی هم برای اولین بار تا این سن که سیزده ماهم شده سوار هواپیمای بویینگ شرکت ماهان شدم. تو هواپیما هم اذیت کردم چون از بستن کمربند خوشم نمیاد. ولی خوش گذشت.

راستی وقتی بابام یا مامانم دارند نماز میخونن من میرم کنارشون و پیشونی ام رو میذارم رو مهرشون و میگم اَبَر  (منظورم همون الّٰله و اکبر است). همچنین بوسیدن رو هم تا حدودی یاد گرفته ام. وقتی میخوام کسی رو ببوسم لبهام رو کامل میذارم رو صورتش ولی نمیتونم ببوسم.

چند تا عکس هم براتون گذاشتم:

1. عکس من و بزغاله:

امیرحسین مهدی سلطانی زرندی

------------------------------

2:

امیرحسین مهدی سلطانی زرندی

-------------------------------------------------

3: عکس من داخل آغوشی تو کافی شاپ تهران:

امیرحسین مهدی سلطانی زرندی

-------------------------------------------------

4: عکس داخل لابی هتل هنگام تسویه حساب برای رفتن به فرودگاه:

امیرحسین مهدی سلطانی زرندی

پسندها (1)

نظرات (0)