امیرحسین سلطانی زرندیامیرحسین سلطانی زرندی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

سایت رسمی امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

یک ساله شدم( سه تا جشن تولد!!!)

1393/9/28 22:30
4,125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من یک ساله شدم.تولدم مبارک. دیروز واکسن یک سالگیم رو تو دست راستم زدم که درد داشت ولی خیلی گریه نکردم. جشن تولد هم برام گرفتند. حتی مادربزرگ پدری ام چون نتونست از شهرستان بیاد شب رفتیم پیشش اون هم برام یه کیک گرفته بود و یه جشن کوچولوی دیگه هم اونجا داشتم.روز بعد هم عمه بهجت مارودعوت کرد برای آش خوردن.وقتی رفتیم شگفت زده شدیم.چون اون هم یه سفره ی جشن تولد برام چیده بود. بیش تر از نیم میلیون تومن هم هدیه گرفتم. الان با گرفتن یه دستم توسط دیگران راه میرم. حتی بابام فقط دستش رو میزاره جلوی سینه ام و اصلا من رو نمیگیره و کلی راه میرم. چهار دست و پا که راحت میرم. دست میگیرم به پشتی، میز و ... و بلند میشم و راحت خودم رو کنارشون نگه میدارم(حتی با یه دست). عاشق قایم موشک بازی و بیرون رفتن از خونه هستم. اسم همه ی اسباب بازی هام رو بلد نیستم اما همه شون رو میشناسمشون و با گفتن اسمشون توسط دیگران، بهشون نگاه میکنم. وقتی اذان از رادیو تلوزیون پخش میشه باهاش هم آوایی میکنم و کلماتی مثل الله اکبر رو شبیه آوایی میکنم. مسواک هم میزنم و حتی اگه اون رو سروته بهم بدن خودم سر برس دارش رو وارد دهنم میکنم و به دندونام میکشم

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

سفره ی جشن تولد خودمون:

{امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

جشن تولد مامان بزرگی:

امیرحسین مهدی سلطانی زرندی یکساله جشن تولد

امیرحسین مهدی سلطانی زرندی یکساله جشن تولد

امیر حسین سلطانی زرندی مهدی یک سالگی جشن تولد

سفره ی جشن تولد عمه جان بهجت:

سفره ی جشن تولد عمه جان بهجت:

سفره ی جشن تولد عمه جان بهجت:

امیرحسین مهدی سلطانی زرندی یکساله جشن تولدامیرحسین مهدی سلطانی زرندی یکساله جشن تولد

امیرحسین مهدی سلطانی زرندی یکساله جشن تولد

پسندها (1)

نظرات (0)