امیرحسین سلطانی زرندیامیرحسین سلطانی زرندی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

سایت رسمی امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

یازده ماهه شدم

1393/8/27 20:15
3,443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوب هستین؟ من دو هفته قبل خیلی مریض بودم. مدام بالا می آوردم و معذرت میخوام اسهال هم بودم. ولی بابا و مامان دو تا دکتر منو بردن و گفتن که ویروسیه و خوب میسه و شکر خدا نیاز به بستری پیدا نکردم ولی حدود یک هفته طول کشید ولی خدارو شکر خوب شدم. امشب یازده ماهم کامل میشه. . چند تا عکس جدید براتون دارم.

امیر حسین سلطانی زرندی

امیر حسین سلطانی زرندی

امیر حسین سلطانی زرندی

امیر حسین سلطانی زرندی

پسندها (1)

نظرات (2)

میترا(مامان مهران)
30 آذر 93 15:06
سلام دوست نی نی وبلاگی . مهران کوچولوی من تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده خواهشا بیایید بهش رای بدیدشماره 1000891010 به کد 46 یادتان نرود
شاپرک
11 دی 93 18:41
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی