امیرحسین سلطانی زرندیامیرحسین سلطانی زرندی، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

سایت رسمی امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

من شش ماهه شدم

1393/3/30 10:18
3,298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبین؟خدارو شکر من شش ماهم کامل شد.دیروز واکسن شش ماهم رو زدم.درد داشت.چون دوتا آمپول توی دوتا پاهام زدن.قطره ی خوراکی هم داشت.به خاطر واکسن ها دیشب تب کردم و درد هم داشتم که با قطره ی استامینوفن برطرف شد.از دیروز قطره ی AD من هم به قطره ی آهن تغییر کرد.خیلی بد مزه است و حالم رو به هم میزنه. ولی برای سلامتی ام مفیده.راستی چند وقتی هست که بهسینه میچرخم که زیر عکس ها یه کلیپ ویدئویی ازش براتون گذاشتم که میتونین رو لینکش کلیک کنین و دانلود کنین و فرمتش 3gp هستش.چند تا عکس هم براتون آوردم.

عکس های امیر حسین (آقا مهدی) سلطانی زرندی

عکس های امیر حسین (آقا مهدی) سلطانی زرندی

عکس های امیر حسین (آقا مهدی) سلطانی زرندی

عکس های امیر حسین (آقا مهدی) سلطانی زرندی

این هم لینک دانلود کلیپ به سینه چرخیدن (به اصطلاح غلت زدن) من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه
30 خرداد 93 15:11
سلام.....ماشالله ب کوچولوی نازتون... چ عجب ی همشهری پیدا شد...منم زرندیم... خوشبختم ------ سلام عاطفه خانم خوشبختم.ممنون که به من سر زدی.