امیرحسین سلطانی زرندیامیرحسین سلطانی زرندی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

سایت رسمی امیرحسین (مهدی) سلطانی زرندی

من سه ماهه شدم

1392/12/27 8:20
3,053 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز

من امروز به برکت دعاهای شما سه ماهه شدم.این هم عکس امروزمه. ضمنا اون کلاه رو که میبینین، کلاهیه که بعد از زایمان به سر من پوشیده بودن ، خداییش عجب بزرگ شدم. اون انگشتا هم انگشتای آغ دایی امینمه که منو گرفته. منو خیلی دوس داره. من هم خیلی دوسش دارم.

عکس سه ماهگی

عکس کلاه روز تولدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد
27 اسفند 92 8:45
سلام ماشالابه پسرگلت اگه موافقی تبادل لینک کنیم
مامان محمد
28 اسفند 92 19:37
سلام ممنون عزیزم همشهریابایدهوای همدیگه راداشته باشن
محمدرضا بهادری
1 فروردین 93 8:13
وبلاگ خوبی داری.ما شاالله به پسر گلت اگر موافقی با من تبادل لینک کن.
مامان ماهان مهدیه
23 فروردین 93 9:04
سلام ماشالله به امیر حسین ، سال نو مبارک . خوشحال میشم به ماهانم سر بزنی